Social Media Experience Stedendriehoek op 6 maart

(Van onze persberichtenservice)

STEDENDRIEHOEK – Op woensdag 6 maart houdt VNO-NCW Stedendriehoek samen met MKB Deventer, de VWKZ uit Zutphen en de bedrijvenkringen BKA, DKW, IKEL, IKL, BGE, VKW de Social Media Experience. Deze bijeenkomst, in Coda te Apeldoorn, begint om 14.00 uur. In een gevarieerd programma met diverse workshops wordt duidelijk wat de nieuwste socialmediatrends zijn en hoe je social media kunt inzetten om klanten te krijgen, geld te verdienen, mensen te werven en een sterk merk te worden.

De Social Media Experience Stedendriehoek 2013 is het jaarevent in de Stedendriehoek om te leren van andere bedrijven die u voorgingen en als eerste de laatste trends te ontdekken in het socialmedialandschap.

Na een inleiding over de huidige trends en ontwikkelingen door Neil van der Veer van Newcom Research delen Alwin Snippe van Wehkamp.nl, Frank van Klink van XLLease en Matthijs Hazeleger van Rabobank hun ervaringen met social media. Tevens kunnen de deelnemers deze middag kiezen uit een van de workshops waarin zij direct aan de slag gaat om zichzelf te ontwikkelen.

Commercieel succes

Sociale netwerken zijn mediakanalen met één zeer belangrijk voordeel ten opzichte van andere mediakanalen: de ontvanger kan reageren. Deze interactie maakt social media uitermate geschikt voor inhoudelijke, directe, commerciële boodschappen met de juiste doelgroep. SMES’13 is dan ook bedoeld voor iedereen die op een zakelijke manier social media inzet of wil inzetten.

Deelname kost 90 euro. Meldt u zich snel aan want: vol=vol! Leden van de organiserende verenigingen krijgen korting. Zie www.smestedendriehoek.nl.

Call Now Button